17 september


nu är det äntligen dags för att plocka fram baskrarna, så mysigt. har en grå, svart och en klarröd (som passar perfekt till jeansjacka och halsduk) men skulle gärna vilja ha en vinröd och en mörkblå också. har ni några?

skolan rullar på, löser ekvationer, målar höstträd, plinkar på pianon och spelar gitarr, trillar runt i korridorer, uttalar komplicerade ord, broderar texter, skrattar hysteriskt åt allt och inget, läser böcker och försöker sätta mig in i naturkatastrofer och en lösning på dem (omöjligt) när jag egentligen bara vill hem och mysa med katten, dricka en kopp oboy och äta maränger eller andra godsaker.

8 kommentarer:

  1. Annasomduharpåskajp17 september 2013 kl. 18:16

    Har en röd(självklart!) basker och även en mörkblå vars jag o bestie(som har 4-5baskrar,heh)fyndade på vårt allra första seconhandbesök i nån fin second i närheten där det fanns typ 10 baskrar på rad,lila ludig och massa!!

    SvaraRadera
  2. jag har en vinröd! köpte den på monki för typ ett år sen <3

    SvaraRadera
  3. Baskrar är bästa huvudbonaden typ. Jag har själv en svart med nitar, vinröd och en med leopardmönster.

    SvaraRadera