10 november


införskaffade mig ett par grymt coola byxor för 196 riksdaler, originalpriset var 549:- så är väl pretty nöjd. köpte också två par julstrumpor för endast två tior. dom är röda och pryds av renar och snöflingor - så grymt coola! hälsade även på mormor idag, fick gogogogo mat o mumsig kladdkaka. fick även en liten gullig handväska som kan va bra o ha och hon hjälpte mig att fixa lite med min klänning (som jag sytt själv, wop).

sedan tänkte jag ta o säga ursäkta i förskott om det skulle bli dålig uppdatering som det kan bli ibland. orsaken är den att när man cyklar hemifrån är det kolsvart, när man kommer hem är det ännu svartare om det ens är möjligt.

KOLSVARTAHÖSTPUSSARPÅERALLA

10 kommentarer:

  1. SÅ JÄKLA SNYGG AYWEDFUGIPOKOJÅHGIPFDUSAYDOFGHI

    SvaraRadera
  2. holy fuck vad vacker

    SvaraRadera
  3. du är en riktig finisfjutt hanna

    SvaraRadera
  4. Men tack vad gullig du är! Kjolen är från beyond retro!
    ps. GUDARS vilka fina byxor!!

    SvaraRadera
  5. Men shit så snygga braller, ett riktigt kanonköp.

    SvaraRadera
  6. Åååh så finaaaaaaaaaaa byxor!!!!!

    SvaraRadera