21 november (dagen det snöade)

wish list
eftersom det snöade (snöar) idag för första gången för den här vintern så tänkte jag knepa ihop en sådan här lista om vad jag önskar mig nu till jul och det är - fina mumin-muggar, gamla kameror, ett par låga docs, gröna växter, en stor fin röd matta, en spets top, skivor - främst Lana Del Rey men även First Aid Kit och The Rolling Stones, massor av läppstift i olika färger och en långklänning - helst denna från monki, den är så sjukt fiiiin tycker jag.

har ni börjat skriva er önskelista ännu? i sådana fall får ni gärna skicka den i en liten kommentar till mig!

VINTERPUSSAR

6 kommentarer:

  1. Jag önskar mig en rustning av mitt rum, vilket jag kommer få, och det gör mig så glad!
    Sedan önskar jag mig högtalare, ett till objektiv, fjärrutlösare, massa böcker, de nyaste skivorna av Veronica Maggio. Daniel Adams-Ray och Tom Odell, en ugglebricka och kaktusar.

    SvaraRadera
  2. Jag önskar mig världens finaste spegel, världens finaste ramar, en "kista" att bevara grejjer i, presentkort på emmaus och en och annan tjock tröja. Skulle inte ha något emot ett par låga dr.martens vegan eller ett par vita nike skor heller. Ett nytt objektiv hade nog varit det bästa men nu är det liiiiite för dyrt.

    SvaraRadera
  3. Jag önskar mig ett objektiv, tekoppar, låga Dr. Martens, en Håkan-tygpåse och ett eget spotifypremium konto (jag hatar när min pappa börjar lyssna när jag lyssnar!!).

    SvaraRadera
  4. Jag önskar mig fred på jorden! piss :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. det hade ju varit det bästa faktiskt

      Radera