2 december

åh äntligen december, firar detta genom att göra en lista om lite vad jag ser framemot och längtar efter:

jag längtar efter lördag då jag ser käraste Håkan igen 
 jag längtar efter lussebak
jag längtar efter dagen då granen ska pyntas
jag längtar efter jullovet och alla tysta, mörka mornar
jag längtar tills den dagen jag köpt alla klappar
jag längtar efter att ha tomteluva i skolan
jag längtar efter alla mysiga julfilmer
jag längtar efter julbordet
jag längtar efter att skicka iväg GOD JUL brev till alla
jag längtar efter att göra snöänglar i snön
jag längtar tills den 23:e när man somnar på kvällen alldeles pirrig
jag längtar efter julaftonsmorgonen 


Och sedan ett litet extra grattis till mor min, det är ju faktiskt hennes dag idag! Puss!

3 kommentarer:

  1. jag läNGTAR TILL SKOLHELVETET ÄR SLUT
    inte trött alls på skolan nejnej

    SvaraRadera