16 februari

fortsättning på q/a


Önskeplagg:)
ett plagg jag önskar mig? åh jag, vill ha mycket men speciellt en 60-tals klänning som räcker över knäna och som består av något underbart mönster, kanske att det ska vara blommor eller prickar på. och det ska såklart vara krage!

Favoritbok? 
Himlen börjar här, eller kanske Blomblad för vinden. 

Favoritfilm? 
Känn ingen sorg!

Vad tycker du världen behöver förbättra?
ALLT. Jämställdheten, smaken på glass, musiken, osv osv osv i all oändlighet.

Favoritbloggar?
Fellens blogg, Saras blogg, Floras blogg, Mys blogg, Fridas blogg

Vad rör du vid om du sträcker ut din högerarm?
tråkigt nog bara en vägg

Vilka objektiv äger du?
Nikkor 18-55mm, Nikkor 55-300mm

Var redigerar du dina bilder?
Gimp, gimp, gimp!

Favoritlåt just nu :3
har inte bara en favoritlåt utan flera stycken, så HÄR är en länk så får ni så några utav världens bästa låtar, varsågoda.

Vilket gymnasium planerar du att välja?
alltså detta är svårt, kanske Samhäll eller Estetisk och Media/Estetisk, Bild och Form.

Vad vill du arbeta som? :]
ändrar mig verkligen hela tiden, men jag vill bli allt mellan himmel och jord, som till exempel så vill jag öppna min egen secondhandbutik, bli kock eller servitör, öppna ett fik och bli författare, jag vill bli lärare för att kunna inspirera ungdomar, jag vill skapa ett eget klädmärke och mycket, mycket, mycket mer!  

1 kommentar: