25 juni


springer på skogsäventyr stup i kvarten för att hitta planerna som gick åt skogen

Fyndade idag, B.l.a. denna byxdress (ursprungligen från Monki) som jag fann i Lidköping på Second hand Agape, tips tips! Tyvärr syns inte den fina mörkblå färgen på byxorna så bra på den nedre bilden. Iallafall. Fick även hem en mumin-mugg och två prickiga koppar med matchande fat. Och som pricken över i:et på dagen hittade jag my soulmate för ungefär åtta riksdaler på Kupan. Vem säger att lycka inte går att köpa egentligen?

Men nu är jag nyfiken på dig bakom skärmen där. Vad är ditt största sommaräventyr hittills? Föredrar du hav (som jag) eller sjö? Och vad skrämmer dig mest i hela vida världen?

kramar

12 kommentarer:

  1. Hittills på sommarlovet har jag väl inte hittat på så mycket, det största äventyret kanske var när min klass firade att vi fått sommarlov nere på stranden en kväll. Jag tror jag föredrar hav, ett turkost i ett annat land där man kan snorkla och se små fiskar i regnbågens färger. Vad som skrämmer mig mest är nog framtiden, att jag inte ska bli lycklig och lyckas med vad jag än vill i framtiden.

    SvaraRadera
  2. Såå fiiin!! :3
    Mitt största sommaräventyr hittils var att åka 75 meters fritt fall ugh...och hupiranneke ^-^
    Jag föredrar sjö c:
    Mycket skrämmer mig och mycket skrämmer mig mest i hela vida världen :o

    SvaraRadera
  3. största sommaräventyret än så länge var nog premiären av vår Peter Pan-föreställning för ungefär en vecka sen, det pirrade i magen och att se publiken sitta och titta på mig gjorde mig lite snurrig (på ett bra sätt).

    hav och sjöar har båda sin charm men personligen tycker jag att havet är så stort och mörkt och fullt av hemligheter så en mysig liten sjö hade jag uppskattat mer.

    jag är så fruktansvärt rädd för att bli ensam och för att misslyckas med mig själv och livet.

    SvaraRadera
  4. Mitt största sommaräventyr hittills (om man får räkna slutet på maj till sommar) när jag åkte själv till Göteborg för att gå på West Pride med min bästa kompis.
    Om Maj inte får räknas som sommar så har mitt största äventyr varit att jobba med dans i snart tre veckor. Det är smärtsamt men underbart!

    Jag föredrar det stora Östersjöhavet vid min sommarstuga. På morgonen och kvällen är det alltid så lugnt och tyst där, medan dagen är fylld av vågor och båtar som tutar.

    Det som skrämmer mig mest av allt i hela vida världen är att bli ensam och bortglömd. Att jag ska bli så osynlig att jag inte längre räknas

    SvaraRadera
  5. jag hoppas att mitt största sommaäventyr kommer vara wit u!

    SvaraRadera
  6. Purung men redan extremt talangfull med kameran och väldigt klok också. You got it grrlll! Blir sjukt avis på ditt rum också (Och ja, jag är en gammal kärring som inte riktigt fattat att jag passerat 18 för länge sen)

    Peace

    SvaraRadera
  7. Mitt största sommaräventyr blir nog när jag och familjen drar utomlands till Grekland! :)

    SvaraRadera