27 augusti



vet att du har det bra, vet det

Lilla Sara bland de vassa och vissna grässtråna i skuggan av träden. Det var lite varmare idag, lyckades sparka av mig strumpbyxorna och är både glad och ledsen över det. Visst så vill jag ju slippa den eviga strumpbyxekrisen, men samtidigt vill en ju också ha tjocka koftor och varm Oboy på mornarna. Sometimes is life just too hard.
   Förresten, får snart niohundra (!!!) följare på instagram så tycker ni ska kika in på mitt konto @godnattkyss Där kan ni också lättare följa med mig i min vardag (hur intressant nu det är hehe). Idag får ni inte heller någon fråga bara för att jag är fantasilös och trött.

Kramar

1 kommentar:

  1. Grattis pluttis!!! (till instagram följarna och på din födelsedag! :3)
    Jag håller med, idag kändes det som sommar så jag var helt förvirrad för jag förväntade mig kalla höstvindar :c

    SvaraRadera