7 juli


LÄNGTAN LÄNGTAR

Så här gick jag klädd idag. Shorts från Monki och T-shirt ifrån HM. Skärpet är 2hand. Väskan hittade jag på en stor loppis häromdagen, 50:- fick jag ge för den! Ska visa en bättre bild på den någon gång.

Fortsätter med mina dumma frågor, men är ju så nyfiken på er. Tycker ni mest om att sitta inomhus med en varm kopp te/oboy/kaffe invirad i en filt och titta på film/lyssna på musik när det åskar och regnar utanför ELLER att ligga i gräset med en flaska saft en strålande sommardag i juli med familjen/bästa vännen?


8 kommentarer:

  1. åh helt klart sitta inomhus!! kan inte vänta tills det blir höst och regn och paraplyn och min födelsedag och att klä sig i varma tröjor och att läsa böcker tills man blir alldeles mätt på ord! (som om man skulle kunna bli det men...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. längtar också efter det! men känner att jag verkligen vill ta tillvara på sommaren nu och inte slänga iväg den som förra året.

      Radera
  2. Första alternativet helt klart! Tycker sol är så jobbigt haha!

    SvaraRadera
  3. jag kan verkligen inte välja, lika härliga båda alternativen!

    SvaraRadera
  4. Första alternativet! Tycker inte om värme och sol och allt sånt...

    SvaraRadera
  5. Woaa så fint! ^^
    Jag tycker alternativ två just nu, jag behöver lite sommarlovs känsla c:

    SvaraRadera
  6. Tycker man ska ta vara på sommarvärmen som bara kommer fram en kort tid under året. Tycker första alternativet även om det andra också låter mysigt, förutom åskan då ♥

    SvaraRadera

  7. Då jag är allergisk mot solen, eller rättare sagt, jag har inte pigment över hela kroppen så blir fläckig som en dalmatin, så tycker jag bäst om att vara inomhus och dricka te till ljudet av åskan och regnet utanför. Jag tycker att det är så otroligt mysigt att sitta på min altan när regnet öser ner i en sån mängd att man knappt hör vad man själv tänker.

    Men att ligga i gräset med en flaska saft är också helt underbart.
    Sålänge man har goda vänner med sig så är allt perfekt.

    SvaraRadera