14 juli



låtsades vi bara 

Den 2 juli frågade jag dig vilken din absoluta favoritblomma var och undrade vad du skulle tagit bort ifrån världen om du fick välja vad du ville. Några dagar senare fick jag frågan tillbaka. Så tja, jag har två favoritblommor och det är prästkragen och förgätmigejen. Och om jag fick ta bort vad jag ville skulle det vara självförakt. Ingen djupare förklaring på det förutom att det suger och ingen borde behöva tänka illa om sig själv.

Vad drömmer du om att göra i framtiden? T.ex. var bor du, vilka är dina vänner, har du några husdjur o.s.v. o.s.v.? 

3 kommentarer:

  1. I framtiden bor jag i Berlin i en vindsvåning. Jag har stora fönster åt alla håll och ut mot gatan har jag en balkong som kryllar av blommor. Blommorna sköter min vackra flickvän då jag själv är allergisk mot dem, men hon gör allt så oerhört vackert.
    Jag jobbar om dagarna som skådespelerska och teckenspråkstolk. Ibland spelar jag i en föreställning med både döva och hörande och det är dem som drar mest publik. För att inte bli fast i mitt skådespelande stickar jag även dagligen och säljer mina designade plagg för lagom priser och folk älskade dem eftersom de vet att det inte är några uthungrade barn i slumområderna i Bangladesh som sliter sönder sina kroppar för deras plagg.
    I min lägenhet strosar det även runt en katt som jag tål. Hen heter Pyssling och är en otroligt mysig liten katt. Pyssling har en tvilling i min bästa kompis katt som bor i Sverige. Så när min bästis kommer och hälsar på mig tar hon alltid med sig tvillingen och Pyssling blir så glad av att se sin tvilling.

    De jag umgås med mest i mitt framtida liv i Berlin är kulturella människor som är feminister och vågar stå upp för vad de tycker. Många av mina vänner tycker om att spendera timmar på museum och i bibliotek så det är där vi umgås mest.

    För att jag inte ska bli en stads-människa på fulltid så har jag även en sommarstuga i de blekingska skogarna i sverige där jag spenderar så mycket tid som möjligt. En vecka varje sommar så kommer alla mina vänner med deras flickvänner/pojkvänner ut dit och så umgås vi i en hel vecka. Vi turas om att laga maten, torka disken och så vidare, (diska gör jag) och alla har det fantastiskt bra där ute i skogen där ingen teckning finns.

    I framtiden drömmer jag om att få lyckas med allt jag inte lyckats med ännu,
    jag har även blivit det högsta man kan bli inom historia med inriktning på förintelsen.

    Hur ser du själv ditt liv i framtiden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilka häftiga bilder! ^w^
      Bilden på min framtid är för suddig så jag vet inte riktigt :o

      Radera