21 juli



jag tänker inte tänka mer på dig

I framtiden, bor jag i mitt kära Göteborg. Jag har en stor luftig lägenhet som fylld med massor av mina egna tavlor och fotografin. Jag har massor av gröna växter, var man än tittar ser man grönt, grönt och grönt.
   I framtiden jobbar jag som kläddesigner och åker runt hela världen för att visa upp mina plagg. Stockholm till Paris. Paris till London. London till Barcelona. Barcelona till New York. New York till Los Angeles. Los Angeles till Sydney och hem igen. På resorna får jag många vänner och bekanta som kommer och hälsar på mig hemma i Sverige och som jag hälsar på hemma hos dem. Eller så jobbar jag som art director eller något åt det hållet. Det visuella kommer vara en stor del av mitt liv i framtiden.
   På fritiden målar och fotograferar jag mycket. Ibland säljer jag tavlorna, ibland inte. Jag låter mina vänner stå modell och efteråt går vi och fikar och har allsång i Slottsskogen.

 Klänningen på bilderna har jag sytt själv. Kallar den picknick-klänningen.

Vad längtar du mest till just nu?

6 kommentarer:

  1. Får jag komma och hälsa på i så fall? ^^
    Vill du ut & fotografera någon dag? Fredag eller lördag? Kram kram ;*

    SvaraRadera
  2. Just nu längtar jag mest till hösten. För i höst ska jag flytta till Dalarna och gå på folkhögskola. Det känns fantastiskt roligt. Jag ska äntligen få spela fiol dygnet runt och mysa med mina nya vänner. Underbart!

    SvaraRadera
  3. Jag längtar till imorgon för då ska jag möta upp min bästa vän i Linköping.

    SvaraRadera
  4. Jag hade så gärna velat få komma och hälsa på dig.

    Det jag längtar efter mest just nu är att bli lycklig och få kyssa personen jag är kär i innan vi skiljs åt för evigt.

    SvaraRadera
  5. Åh mys framtid! ^^ Och super cute picknick klänning!
    Det ända jag kan tänka på är flytten!! Längtar så otroligt mycket!!

    SvaraRadera
  6. Vilket fint hårband!
    Jag längtar tills värmen försvinner aningen och man slipper smälta bort.

    SvaraRadera